TAISYKLĖS
BENDROSIOS NUOSTATOS
Šios prekių pirkimo-pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato prekybos naudotomis prekėmis sąlygas.
Taisyklės yra taikomos, kai elektroninės parduotuvės klientas (toliau – Pirkėjas) renkasi ir perka elektroninėje parduotuvėje siūlomas prekes (toliau bendrai vadinama - Prekės).
PIRKIMO – PARDAVIMO SUTARTIES SUDARYMAS
Pirkimo – pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas elektroninėje parduotuvėje, susipažinęs su šiomis taisyklėmis, apmoka už elektroninėje parduotuvėje išsirinktas prekes.
PREKIŲ KAINOS IR ATSISKAITYMO TVARKA
Prekių ir Pardavėjo teikiamų paslaugų pagrindinės savybės ir kainos (įskaitant mokesčius) pateikiamos Prekių aprašymuose.
Už Prekes atsiskaitoma Lietuvos Respublikos valiuta – eurais.
PIRKĖJO TEISĖS IR PAREIGOS
Pirkėjas turi teisę pirkti Prekes elektroninėje parduotuvėje, laikydamasis šių Taisyklių.
Pirkėjas turi teisę atsisakyti sutarties, pakeisti ar grąžinti įsigytas prekes šių Taisyklių nustatyta tvarka.
Pirkėjas įsipareigoja priimti įsigytas ir Pardavėjo perduodamas Prekes (išskyrus atvejus, kai Pirkėjas turi teisę reikalauti jas pakeisti ar nutraukti Sutartį) ir Pirkėjo pasirinktu būdu tinkamai atsiskaityti su Pardavėju.
PARDAVĖJO TEISĖS IR PAREIGOS
Pardavėjas įsipareigoja Taisyklėse nustatyta tvarka vykdyti garantinius įsipareigojimus Pirkėjui.
Pirkėjui atsisakius Sutarties, Taisyklėse nustatyta tvarka (atvejais) ir terminais, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui už Prekes sumokėtus pinigus ir/ar pakeisti netinkamos kokybės prekes analogiškomis, tinkamos kokybės prekėmis.
Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumą, Pirkėjo asmens duomenis tvarkyti tik šiose Taisyklėse, Asmens duomenų tvarkymo taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatyta tvarka ir pagrindais.
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
Pirkėjas visus su šių Taisyklių bei sudarytų pirkimo – pardavimo sutarčių vykdymu susijusius pranešimus siunčia Pardavėjui elektroninio pašto adresu info@sarno.lt, jei kitaip nenurodyta Taisyklėse.
Pardavėjas visus panešimus siunčia Pirkėjo nurodytu elektroninio pašto adresu arba SMS žinute Pirkėjo nurodytu telefono numeriu.
Šios Taisyklės sudarytos, aiškinamos bei šalių teisės ir pareigos, kylančios iš šių taisyklių bei sudarytų pirkimo pardavimo sutarčių, vykdomos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais, jei atitinkamas teisinis santykis nėra sureguliuotas Taisyklėse.
Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti per 30 (trisdešimt) dienų, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
Kiekvienas Pirkėjas (vartotojas) turi teisę spręsti su Pardavėju iškilusius ginčus ir elektroniniu būdu, nesikreipdamas į teismą. Pirmiausiai Pirkėjas raštu turi kreiptis į Pardavėją. Jei per 14 dienų nuo pretenzijos gavimo, Pardavėjas neatsako į Pirkėjo pretenziją, arba Pirkėjo netenkina Pardavėjo atsakymas, Pirkėjas gali kreiptis į ne teismo tvarka vartojimo ginčus nagrinėjantį subjektą, t.y. Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą